Gå till innehållet
Meny

Vi finns här för dig och ditt företag.

Mälarenergi företagskundcenter finns här för dig och ditt företag. Du når oss på telefon 021-39 52 00. Vi har öppet måndag-fredag 08.00-18.00.

Ring 021-39 52 00

Felanmälan

Om du får problem med el, värme, vatten eller avlopp gör du din felanmälan dygnet runt till vår driftcentral.

021-18 19 00

Fiber

Om du har problem med dina tjänster som du får via Stadsnät  - kontakta leverantören av tjänsten.
Till kontaktsidan på www.fibra.se

Gatubelysning

Om du vill göra en felanmälan för belysning, exempelvis släckta lampor eller skadegörelse på stolpar - kontakta din kommun.

Ring

Du når oss på telefon 021-39 52 00. Vi har öppet måndag-fredag 08.00-18.00.

021-39 52 00

Mejla

Skriv till oss genom att fylla i kontaktformuläret. Eller mejla direkt till post@malarenergi.se

Skriv till oss

Chatta

Här kan du chatta med kundservice. Ibland kan det vara många kunder som vill chatta med oss, men vi hjälper dig så fort vi kan.

Till chatten

Facebook

Det går också bra att skriva till oss via Facebook. Kundcenter är bemannat 8-18 och svarar på dina meddelanden mellan dessa tider.

Skriv till oss på Facebook

Besöksadress

Vi finns på Sjöhagsvägen 3 i Västerås. Receptionen är öppen 8.00 till 16.30 vardagar.

Visa på Google Maps

Postadresser

Alla adresser och telefonnummer till Mälarenergi, inklusive faktureringsadresserna.

Alla våra adresser

Företagssäljare elhandel

Våra företagssäljare hjälper er att hitta skräddarsydda lösningar som passar just ert företag.

Företagssäljarna

Anmäl flytt

Ska ert företag flytta? Gör en flyttanmälan online på Mina Sidor.
Detta gäller både när ni flyttar in i en ny lokal (inflytt) och när ni flyttar ut ur er gamla lokal (utflytt)

Anmäl flytt på Mina sidor

Störningsinfo via sms

Registrera dig för att ta emot kostnadsfria aviseringar om det blir  driftstörningar. Välj mellan sms eller mejl.

Logga in på Mina sidor