Felsökning och felanmälan när du upplever problem
Upplever du ett avbrott eller en störning gällande el, vatten, fjärrvärme eller fjärrkyla i Västerås? Det här behöver du göra!
1. Se om du kan hitta ditt upplevda avbrott eller störning bland pågående störningar och avbrott.
2. Hittar du inte din störning? Följ våra checklistor:
- Checklista vid strömavbrott
- Checklista vid störning fjärrvärme
- Checklista vid störning på grund av vattenläcka
- Anmäl översvämning på grund av regn
3. För att göra en felanmälan kontakta oss via chatten eller telefon på 021- 39 50 50.
Felanmälan gatubelysning
Om du vill göra en felanmälan för belysning, exempelvis släckta lampor eller skadegörelse på stolpar, gäller följande kontakt för respektive ort:
Västerås | 021 - 39 00 00 | www.vasteras.se |
Hallstahammar | 0220 - 240 00 | www.hallstahammar.se |
Köping | 0221 - 67 06 10 | www.koping.se |
Arboga | 0589 - 870 00 | www.arboga.se/ |
Kungsör | 0227 - 60 00 00 | www.kungsor.se |
Problem med fiber?
Om du har problem med någon av dina tjänster som du får via Fibras stadsnät ska du alltid kontakta din tjänsteleverantör i första hand. För fullständig felsökningsguide besök Fibra.se