Gå till innehållet
Meny

Om Mitt Mälarenergi företag

Mitt Mälarenergi företag ska vara ett analysverktyg och beslutsstöd för ert företag. Företag med en anläggning har redan haft tillgång till Mitt Mälarenergi sedan en tid, nu är det dags att öppna upp för alla företag.

Den 2 juni öppnar vi upp Mitt Mälarenergi företag för alla företag, oavsett antal anläggningar. 

Det är en första version som vi nu lanserar. Den stora nyheten är möjligheten att skapa grupper av anläggningar. Gruppera era anläggningar på valfritt sätt, för enklare hantering, överblick och analys. Kanske för att jämföra förbrukningen i byggnader från 1995 med byggnader från 2000? Eller för att en fastighetsskötare snabbare ska få överblick över "sina" fastigheter.

På lite sikt kommer vi att använda grupperingar för fler funktioner, som att styra störningsaviseringar, analyser och behörigheter.

Logga in till Mitt Mälarenergi företag

 

Instruktionsfilmer

Översikt, växla anläggningar och hitta den viktigaste informationen


Koppla en användare till företagets konto (första gången)

 

Skapa och hantera grupper

 

Vad kommer framöver?

Vi planerar för en serie nya funktioner speciellt utvecklade för företag. Nedanstående lista är inte komplett, men vårt första fokus är att allt på Mina sidor ska flyttas över. Vi kommer att lansera nya funktioner fortlöpande som de blir klara.

  • Rapporter för export till Excel
  • Förbättrad översikt och sökning bland fakturor
  • Bättre analysverktyg och grafer
  • Störningsaviseringar
  • Sammankoppling av flera bolag i koncernen för att få samlad bild utan att behöva växla konton